081005

Nu har äntligen min lägenhet lagts ut på hemnet. Hoppas nu att många är intresserade av den. Visning onsdag, torsdag och söndag vecka 42. Kan säga att förra helgen var hemsk för det var en hel del att fixa med inför fotograferingen.
Men nu är det skönt att det är över. Bara lite fix inför visningarn återstår.

Nu är det bara 3,5 vecka kvar innan vi får tillträde till den nya lägeneheten och det känns så spännande.

Det går bra med vikten håller mig under 60 kg. Så imorgon ska jag köpa det armband som sambon lovat mig när jag kommit under 60 kg.

Denna vecka ska jag försöka motionera lite mer än tidigare. Ska ta på mig stegräknaren igen och gå minst 10 000 steg om dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0