14/2 & 15/2

Antalet steg igår: 11347
Motion: Crosstrainer, roddmaskin, löpband + magstyrka 45 min

På kvällen var jag och N och åt på "Hos Pelle". Vi fick ett presentkort av min syster och sambo inflyttningspresent som vi använde. Det var jättegott och mysigt! Sen gick vi hem och kollade resor inför sommaren. I år bestämde vi oss för att boka tidigt om vi skall åka någonstans. Vi är lite sugna på att åka till Italien och Sorrento eller Sicilien.

Idag har jag sprungit i Skottskogen. Det var kallt och jobbigt men skönt! Tyvärr var det inte lika soligt som igår.

Idag har jag lagat veckans mat eftersom det blir en vecka med många bortakvällar. Jag har gjort Tortillalasagne (som vi åt idag), Korv stroganoff och Potatis- och purjolökssoppa. Jag bakade också syltkakor 1 points/st.

Imorgon börjar jag jobba igen. Vi har kvällsföreläsning så det blir en lång dag.

Antalet steg idag: 7713
Totalt under veckan: 68666
Snitt/dag: 9809


Kommentarer
Postat av: Karin B

Ahhh! Vad bra! Hade för mig att jag läst det någonstans!

Vi ses på fredag i nästa vecka! Ska bli jätteskoj!

2009-02-16 @ 20:37:28
URL: http://blogg.brandin.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0