Kortmakarmara

Igår var jag på Kortmakarmara Floda som arrangeras av Kortmakaren. Det var min tredje. Denna gång höll vi till Floda lada eftersom vi var ca 60 st. Jag vann en tävling och det var "namnskylten". Som pris fick jag en tygväska från Making memories. Tyvärr glömde jag fota namnskylten. Här är bilder på det jag producerade med undantag för 2 kort som skall skickas som födelsedags kort denna vecka.

Dessa kort gjorde jag av mönstrade papper som vi fick i välkomstpåsen.

       

2 layouter till Egyptenalbumet.

   

När jag gjorde de här korten inspirerades jag av Jennie som gör så enkla och fina kort.

  

Ett "bra att ha-kort".



Kommentarer
Postat av: Jennie

Superfina!!! Så kul att jag har inspirerat dig!!

Kram

2010-05-02 @ 19:22:58
URL: http://simmat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0