081204

Igår hade jag migrån vilket var jättelängesen. Jag åkte till jobbet men fick åka hem redan kl 10.30. Låg sen i sängen hela dagen men huvudvärken gick inte över. Så när sambon kom hem fick han bege sig till Apoteket och köpa Zomig nasal. En spray i näsan och jag var frisk efter 2 timmar. Jag säger bara tacka vet jag Zomig!!!

Idag har jag varit på min fantastiska utbildning Framtidens Lärmiljö.

En promenad ner på stan när jag kom hem för att inhandla en present till ett par kompisar som fått en liten dotter.

Jag har också gjort ett dörrhjärta i mossa som vi ska ge bort i morgon kväll när vi ska till en arbetskamrat till sambon.

Mina steg idag: 11 483

Vikt: 58,8 kg


  

Kommentarer
Postat av: Annika Knober

Läkemedel är bra där kroppen själv inte kan styra! Va´skönt att du blev frisk!

Vilket fint hjärta - super - sånt måste jag lära mig till nästa år. Har du gått kurs??

Ha en trevlig helg och en härlig andra advent!

2008-12-04 @ 23:47:25
URL: http://annikaknober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0