080907

Det var längesedan sist! Det har varit mycket att göra på jobbet och hemma. Alltid mycket i början av ett nytt läsår. Här hemma håller vi på att homestylar inför fotograferingen av N:s lägenhet. Min tar vi tag när hans är fotad på tisdag. Förra veckan var vi nya lägenheten på Kastellgatan och mätte. Efter det åkte vi till en köksleverantör som ska rita ett kök åt oss. De skulle höra av sig i veckan som kommer. Vi ska givetvis lämna in ritningar till flera företag så att vi kan välja det bästa och mest prisvärda. Det kändes jättebra i lägenheten och jag tror vi kommer stormtrivas där. Jag blängtar så till vi får den och kan börja renovera.

Igår var jag och svägerskan på Nordiska stämpel- & scrapmässan. Inhandlade en hel del kul. Så sugen på att scrappa men det finns det inte tid till just nu.

Nu ska jag sy nya gardiner till vardagsummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0