080921

Ja, jag lever!
Det har varit så mycket att göra sista tiden. Göra i ordning inför lägenhetsvisning som vi haft idag. Det blir 2 till i veckan, sen hoppas vi att någon är intresserad av att köpa den. Ikväll började vi med att fixa i min lägenhet också. det är en del att göra där med. Så nu vet jag vad gör i veckan!

Har varit förkyld igen. Egentligen så har jag inte varit riktigt frisk sen jag var fökyld i mitten av augusti. Men nu känns det bättre och det känns som jag kan börja med några promenader denna vecka i alla fall. Börjar klättra på väggarna nu. Jag som varit så flitig med träningen hela sommaren.

Med vv går det så där. Visst jag håller vikten men orkar inte tänka vv. Men ska försöka igen denna vecka.

Något pysslande har det inte blivit heller. Men denna vecka ska jag till kompisar i Kungsbacka och göra lite kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0