Sommarlovet är slut!

Nu är det inte många timmar kvar på sommarlovet! Imorgon börjar allvaret igen! Denna första vecka är det bara planering och barnen kommer först nästa måndag. Har ju en 2-3:a i år och det känns jättekul att få jobba med samma barn som förra året. Jag borde rensa sommarens foton och förbereda de 10-15 foton som jag ska ha med mig till skolan nästa vecka då. Fröken måste ju också ha gjort sin sommarläxa precis som barnen!
Imorgon har vi kick-off med jobbet på kvällen. Temat är färgernas afton och jag ska vara klädd i marinblått. Jag har en blå kjol, blå/vita leggings, blå scarfes och en blå- och vitrandig top.

I fredags åt vi kräftor här hemma och det var jättegott! Dags att ta tag i inbjudningarna till kräftskivan i Dalsland snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0