Helg igen!

Då har jag jobbat 3 dagar. Det gick riktigt fort! 
I onsdags öppnade en kollega till mig viktväktarklasser i Mölnlycke: Jag ska hjälpa henne i kassan fram till sportlovet minst. Det kom jättemånga nya så det var mycket att göra på första klassen sen var det lite lugnare på den andra. Men kul var det i alla fall! Detta är också en morot för mig att ta bort de sista kilona. Jag kommer nu att väga mig varje onsdag.
Min vikt nu är 62,3 kg. Måste börja fundera över min målvikt. Jag vet i alla fall att den ska vara under 60 kg.

I torsdags hämtade jag scrappaketet som jag fick i födelsedagspresent. Det var fina saker jag fick och passade min smak alldeles utmärkt! Jag gjorde en LO igår kväll med saker ur paketet. Här ser ni en bild på innehållet:



Jag har varit ute och sprungit nu på morgonen i Slottskogen. Det var inte roligt för det var jättejobbigt. Men nu är det dags att börja röra på sig så smått igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0