Skolavslutning

Idag har vi haft skolavslutning. Det var mycket trevligt! Först har hela skolan gemensam avslutning utomhus med sång och utspark av niorna sen går vi in resp klassrum. Mina elever läste sommardikter och efter det fikade vi och sen var det sommarlov. Jag fick fina presenter av barnen och föräldrarna. Av 2:orna fick jag en flaska bubbel, en bok och mörk choklad. Av F-1:orna fick jag en korg fylld med en apelsinskalare, stavmixer, grytlappar, salt- och pepparkvarn, timer och salladsbestick.
Jag jobbar 4 dagar till sen är det sommarlov för mig och det ska bli riktigt skönt.
Nu ska jag iväg på "symöte" med ol-kompisarna. Måste packa material till de beställningskort jag ska göra.

Kommentarer
Postat av: Pannkakstårta

Hej!

Visst längtar man till sommarlovet! Det känns verkligen att det är de sista dagarna! Det hade varit trevligt att pyssla! Du är hjärtligt välkommen hit om du vill komma ifrån renoveringen.

Vi får bloggkommentaras om det ;-)

2009-06-11 @ 21:38:08
URL: http://pannkakstarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0