Summering av första veckan

Det kunde börjat bättre! I tprsdags när jag vaknade hade jag grymt ont i halsen och det blev bara värre och värre under dagen. Fick gå hem tidigare från jobbet och väl hemma hade jag feber. Det har jag inte haft på 20 år!!! Kände mig bättre när jag vaknade på fredagen och gick till jobbet. Detta ledde till att det inte blev någon mer motion denna första vecka. Pust!

Med målen gick det sådär. Fyllde i checklistan några dagar och åt lite vanligt godis i fredags.

Vågen visade - 0,5 kg i morse. Det är jag nöjd med!

Nu kör vi nya tag denna vecka!

Tyvärr kommer det inte bli så mycket motion i början av denna vecka eftersom jag är genomförkyld och har gått hem från jobbet idag. Kommer vara hemma imorgon också sen får vi se hur jag mår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0